Известие

Collapse
No announcement yet.

Мнения за 166 ца

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Да сравняваш цени по магазините е едно.Реалността е друго.
    На двете освен обтяжна ролка и гарнитура на изпускателен колектор друго не съм правил.Едната подминава 130 000 км мой пробег.
    Не спорим за вида гориво!
    sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
      А колко алфи на газ има там?
      Гарантирано са много, ама много повече от дизелите.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
        Гарантирано са много, ама много повече от дизелите.
        Много са защото колите им не вървят на газ. И се питат един друг защо
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
          Кое е глупост? Дайте да направим едно бързо сравнение на разходите по експлоатацията и поддръжката на едно ЖТД и на един Т.С. с газова уредба за 100'000км с актуални цени от магазина на резервни част и цена на гориво от колонката в момента. Ей така за обща информация. Приемаме, че правим обслужването, както пише в книжката. Навит?

          Не се заяждам. Просто ми е интересно дали наистина излиза по-добре човек да кара ЖДТ отколкото бензинова кола на газ.
          Ами ако сравняваш така поставени нещата, то ще излезе танто за кукуригу.
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
            Да сравняваш цени по магазините е едно.Реалността е друго.
            На двете освен обтяжна ролка и гарнитура на изпускателен колектор друго не съм правил.Едната подминава 130 000 км мой пробег.
            Не спорим за вида гориво!
            Ти може и само един ремък да смениш за 40лв за 100'000 пробег въпреки, че производителя казва друго.

            ---------- Post added at 23:40 ---------- Previous post was at 23:37 ----------

            Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
            Ами ако сравняваш така поставени нещата, то ще излезе танто за кукуригу.
            Танто на кукуригу, но това е единствения начин да сметнеш за колко стотинки на километър се возиш всеки де и какъв разход ти се явява колата.

            Както и да е.....
            Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
            Opel Astra J
            ex:
            Alfa Romeo 164 2.5TD
            Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
            Alfa Romeo 164 2.0T.S.

            Comment


            • #36
              Две дизеларки 166-ци съм имал и двете до сега на път не са ме оставяли да закъсам.
              Алфа 166 2.4 JTD

              Comment


              • #37
                Само да отбележа, че дизелова 166-ца с десен волан няма и е нормално из английските форуми да няма дизели, ама не щото бензина ги кефи повече
                Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp - 2000

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от Fr0sT Покажи съобщение
                  Само да отбележа, че дизелова 166-ца с десен волан няма и е нормално из английските форуми да няма дизели, ама не щото бензина ги кефи повече
                  Точно за това става въпрос

                  Самите британци се дразнят на производителя, но в крайна сметка - това е положението.
                  Нещата са взаимосвързани и могат да се направят съответните изводи.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                    Точно за това става въпрос

                    Самите британци се дразнят на производителя, но в крайна сметка - това е положението.
                    Нещата са взаимосвързани и могат да се направят съответните изводи.
                    Форд планира производство на дизелов Мустанг.
                    Разбирам да си карате колите на бензин да се отваряте, колко бензинови Алфи има в този форум, малко сигурно.
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                      Форд планира производство на дизелов Мустанг.
                      Разбирам да си карате колите на бензин да се отваряте, колко бензинови Алфи има в този форум, малко сигурно.

                      Аз пък чух, че щели да пускат дизелово Ферари - лимитирана серия за пенсионери.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        Аз пък чух, че щели да пускат дизелово Ферари - лимитирана серия за пенсионери.
                        Аз не се шегувам.
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • #42
                          Maserati също пуснаха модел с дизелов двигател и продажбите му са доста добри. Някакси не върви човека да е дал толкова пари за кола и да виси по сервизи, понеже има проблем с изпарителя Или да не го пускат в подземен паркинг.
                          Сериозно, има достатъчно теми по въпроса, има си и тема с цени за поддръжка. Най-разумно е колегите да напишат там какви разходи са имали за определен пробег и така човека сам да си реши устройва ли го или не. Ще се съгласите, че TS с ГИ не е за всеки. Трябва да се поддържа винаги изправен, за да няма проблеми. А ако не разполагаш с правилните майстори си е голямо приключение... Факт е, че колегите защитници имат доста добри технически познания и знаят как да го поддържат.
                          Last edited by RoMeO_156_GTA; d.m.y г., 11:21.
                          Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v Distinctive
                          Fiat Punto Mk1 1.2 Fire
                          Ex: BMW E61 530 Xi

                          Comment


                          • #43
                            Ето нещо по-сериозно и във връзка с това, което предложи Боби:

                            A - Подръжка на TS мотор:

                            1 - Вариатор - смяна на 120К, 360 лв.

                            разход на км.: 0,003 лв.

                            2 - Ангренажен ремък - смяна на 3 години (10К на година) - 35 лв.

                            разход на км.: 0,0012 лв.

                            3 - Баланс ремък - смяна на 3 години (10К на година) - 58 лв.

                            разход на км.: 0,0019 лв.

                            4 - Обтяжна ролка за ангренажен ремък - смяна на 120К - 90 лв.

                            разход на км.: 0,00075 лв.

                            5 - Паразитна ролка за ангренажен ремък - смяна на 120К - 45 лв.


                            разход на км.: 0,000375 лв.

                            6 - Обтяжна ролка за баланс ремък - смяна на 120К - 50 лв.

                            разход на км.: 0,000417 лв.


                            7 - Водна помпа - смяна на 120К - 55 лв.



                            разход на км.: 0,000458 лв.


                            8 - Свещи - смяна на 100К - 250 лв.


                            разход на км.: 0,0025 лв.


                            9 - Въздушен филтър смяна на 40К - 15 лв.



                            разход на км.: 0,000375 лв.


                            10 - Масло + филтър - смяна на 15К - 100 лв.

                            разход на км.: 0,00667 лв.


                            общо: 0,017645 лв. /km

                            +

                            непредвидени 10% : 0,00176


                            общо - подръжка на мотора: 0,019405 лв. /km


                            В - Подръжка на газовата уредба:

                            1 - Филтри - смяна на 10К - 18 лв.

                            разход на км.: 0,0018 лв.

                            2 - Рейка - смяна на 100К - 86 лв.

                            разход на км.: 0,00086 лв.

                            общо: 0,00266 лв. /km

                            +


                            непредвидени 10% : 0,000266


                            общо - подръжка на газовата уредба: 0,002926 лв. /km


                            C - Разход на гориво

                            1 - Разход на газ (среден разход 12/100) при цена за литър 1,3 лв.

                            разход на км.: 0,156 лв.

                            2 - Разход на бензин (200 лв за 10К пробег)

                            разход на км.: 0,02 лв.

                            общо разход на гориво: 0,176 лв. / km.



                            общ разход (гориво + подръжка): 0,198331 лв./km.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #44
                              или 2000 лв за 10 000 км.
                              Не всички, които се скитат, са изгубени.

                              Comment


                              • #45
                                Колеги фенове на дизела, при така направената сметка и ако вашите коли имат среден разход 7/100, то разходите ви за гориво са:

                                0,1862 лв./km.


                                Въпрос:

                                Успявате ли да си подържате моторите със сумата от 121 лв за 10 000 км. ?


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X